Jeśli chodzi o przyjmowanie nowych pacjentów, lekarze mają dużą konkurencję. Wiele praktyk oferuje szeroki zakres usług i wykorzystuje technologię do usprawnienia opieki.
Sposób, w jaki ich biura są ustawione, może również wpłynąć na to, czy pacjenci wybierają jedną praktykę nad drugą.
Oto kilka pomysłów, które mogą pomóc Ci zacząć:
Pacjenci nie powinni być zmuszeni do wypełniania mnóstwa papierkowej roboty podczas pierwszej wizyty w gabinecie. Zamiast tego powinieneś użyć narzędzia takiego jak telefoniczna rejestracja pacjentów albo też wybrać opcję w formie online – każda z nich pozwoli interesantom na szybkie i bezpieczne wprowadzenie swoich informacji. Dzięki temu zmniejszysz ilość czasu spędzanego na papierkowej robocie, co z kolei zwiększy zadowolenie pacjentów i poprawi Twoją wydajność.
Pacjenci doceniają możliwość samodzielnego wyboru godzin wizyt, dlatego upewnij się, że są one dostępne w ciągu dnia i w godzinach wieczornych – zwłaszcza, jeśli potrzebują wizyty u lekarza będąc w pracy lub szkole w normalnych godzinach pracy.
Ponadto warto się upewnić, że Twoje pomieszczenia są czyste i wygodne, a w poczekalni jest dużo miejsc do siedzenia. Jeśli masz pokój konsultacyjny, upewnij się, że jest on zaopatrzony w czasopisma i inne materiały do czytania.