Biurowe miejsca pracy powinny maksymalnie ułatwić pracownikom wypełnianie obowiązków. Przydatny jest nie tylko nowoczesny sprzęt elektroniczny, ale także podstawowe przybory i narzędzia. Urządzenia mogą być przeznaczone dla jednej albo kilku osób jednocześnie. Jaki sprzęt powinno posiadać każde biuro pracownicze?
Każda osoba w biurze potrzebuje porządnego komputera. Niektórzy stawiają na przenośne laptopy, a nawet tablety. Przy pracy siedzącej w pełni wystarczą jednak komputery stacjonarne poleasingowe. Nie dość, że mają zazwyczaj lepszą wydajność to jeszcze będą tańsze niż najnowsze wersje sprzętu. Każdy pracownik powinien dysponować również telefonem, gdzie wiele firm dalej stosuje opcje stacjonarne. Potrzebny jest także porządny monitor oraz wygodne meble. Należy się też postarać o podstawowe akcesoria biurowe.
Nie wszyscy w biurze potrzebują osobnej drukarki i niszczarki. Zwykle znajdują się one w jednym miejscu, gdzie każdy korzysta z nich w razie potrzeby. Powinno się także pamiętać o zapasowych tuszach i papierze. Codziennością niektórych pracowników wciąż są faksy. W biurze przydaje się też sprzęt awaryjny, w razie nagłej usterki któregoś z komputerów albo zasilaczy.