Czym jest Google Ads i dlaczego warto się zdecydować?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W obecnych czasach istnieje wiele sposobów promowania strony, gdzie duża część z nich wykorzystuje do tego technologie internetowe. Dobrym pomysłem jest reklamowanie swojej firmy w wyszukiwarce internetowej, gdzie codziennie miliony użytkowników wpisują rozmaite zapytania, szukając wymarzonych produktów, czy usług. W wyszukiwarce można to robić na dwa sposoby, za pomocą pozycjonowania, czyli SEO oraz za pomocą usługi Google Ads.

Na czym polegają reklamy płatne w wyszukiwarce?

Google Ads (dawniej Google AdWords) to nic innego jak reklamy płatne, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwarki. W przeciwieństwie do wyników związanych z pozycjonowaniem reklamy płatne wyświetlają się na samej górze, nad wynikami organicznymi, dzięki czemu są dobrze widoczne, zawsze w zasięgu wzroku odbiorcy. Tworząc kampanie reklamowe, ma się również dobrą kontrolę nad przeznaczonym budżetem. Kampanie Google Ads można rozliczać na różne, wygodne sposoby m.in. CPC (Cost Per Click), CPM (Cost Per Mille), CPV (Cost Per View) lub CPA (Cost Per Action), o których można dokładniej poczytać pod adresem https://avangardo.pl/rozwiazania/google-ads-adwords/. Usługa ta umożliwia również dobranie typu reklamy, grupy docelowej, a także czasu, w jakim pojawiać się będą dane reklamy. Taka kampania może przynieść natychmiastowe rezultaty i przyczynić się do znaczącego zwiększenia ruchu na stronie. Usługa proponowana przez Google jest uniwersalna, gdyż moją je stosować firmy z wielu rozmaitych branż np. te skupiające się na usługach, czy działające w sektorze e-commerce.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*