Negative Space/pexels.com
W obecnych czasach istnieje bardzo dużo form promocji firmy, zarówno w formie stacjonarnej, jak i elektronicznej. Niezwykle ciężko wskazać jest metodę najlepszą, jednak z pewnością do najbardziej skutecznych należą reklamy dynamiczne, które przyciągają uwagę klientów. Taką definicję spełniają windery, czyli skrzydła reklamowe sprzedawane w najróżniejszych kształtach i rozmiarach. Produkty tego typu najczęściej stosowane są w miejscach turystycznych, na plażach, stokach narciarskich, w barach i eventach promocyjnych. Cechują się niskim kosztem zakupu, szybkim montażem oraz łatwością transportu. Dzięki zastosowaniu specjalnych podstaw są bardzo stabilne i trudne do przypadkowego uszkodzenia. Forma reklamy, w której winder delikatnie porusza się na wietrze, przykuwa uwagę odbiorcy, który z pewnością nie przejdzie obok niej obojętnie.
Duże przedsiębiorstwa często korzystają z bardziej tradycyjnej formy flag, czyli tradycyjnych, zawieszanych na masztach. Dzięki zastosowaniu współczesnej technologii, flagi drukowane stają się coraz tańsze oraz bardziej odporne na warunki atmosferyczne. Taka forma reklamy umieszczona przed siedzibą firmy umożliwia stworzenie spójnej koncepcji identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa w oczach potencjalnych klientów. Tradycyjna flaga jest bardziej szykowną formą od winderów. Ponadto posiada większość ich zalet, w tym dynamikę prezentowanych treści. Niektóre firmy decydują się na zawieszenie flag państwowych własnych oddziałów w innych krajach lub najważniejszych kontrahentów, podkreślając tym samym międzynarodowy charakter przedsiębiorstwa.