Firmy coraz częściej korzystają z różnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Pomaga to nie tylko zdobyć uwagę klienta, ale też zaoszczędzić trochę pieniędzy. Dzięki nim można nawet zmniejszyć liczbę pracowników w firmie. Które rozwiązania telekomunikacyjne są najbardziej przydatne?
Udowodniono, że komunikaty głosowe znacznie lepiej przyciągają klientów niż SMS-y czy maile. Ciekawym rozwiązaniem dla firmy są kampanie IVR. Są to wiadomości głosowe, które mają wbudowaną interakcję zwrotną z jej odbiorcą. Dzięki dodatkowemu zastosowaniu VMS umożliwiają dwukierunkową komunikację z klientem. Ciekawe jest też zastosowanie sztucznej inteligencji, gdzie wykorzystuje się voiceboty. Te programy mają wysoką skuteczność rozpoznania mowy (95% skuteczności) i to w kilku różnych językach. Można dzięki nim zaoszczędzić na dodatkowych pracownikach.
Firma nie zawsze ma czas na zajmowanie się klientami. Skromna kadra może mieć wystarczająco dużo pracy, żeby jeszcze odbierać telefony. Obowiązki te można przekazać zewnętrznemu podmiotowi. Co ciekawe koszty tego są znacznie niższe, bo nie wymagają pracownika na pełen etat. Pozwala to na bieżącą weryfikację zasobów telekomunikacyjnych, co pozwala sporo zaoszczędzić.